Η πρωτεΐνη μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση της μυϊκής μάζας και  να δυσκολέψει τη συσσώρευση του κοιλιακού λίπους: Εντάξτε στη διατροφή σας άπαχη πρωτεΐνη πάντα σε συνδυασμό με υδατάνθρακες και υγιεινά λιπαρά οξέα. Φυσικά δεν πρέπει να το παρακάνετε με την κατανάλωση της γιατί δεν θα έχετε κάποιο επιπλέον αποτέλεσμα.

Κάντε γιόγκα για απώλεια βάρους : Σε μια μελέτη όπου οι μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες έκαναν γιόγκα για 16 εβδομάδες, ανέφεραν σημαντική μείωση του σπλαχνικού λίπους. Και δεν είναι απλά οι ασκήσεις της γιόγκα που βοηθάνε την μείωση του λίπους, αλλά το κλειδί είναι στα χαμηλότερα επίπεδα της ορμόνης του στρες, της κορτιζόλης, η οποία συνδέεται με το λίπος της κοιλιάς.

Κοιμηθείτε αρκετά : Όπως γνωρίζετε ο στόχος σας πρέπει να είναι 8 ώρες βραδινού ύπνου. Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει, αν έχετε ακανόνιστο πρόγραμμα στον ύπνο, τότε το σώμα σας εκκρίνει περισσότερη κορτιζόλη, η οποία είναι υπεύθυνη για την αποθήκευση του λίπους.